Stampin' Up! Bestellen?

>> De eerst volgende verzamelbestelling is op woensdag 31 mei 2017. Mocht je eerder iets nodig hebben? Stuur dan even een mailtje.

zondag 19 februari 2017

Bloghop Stamp Impressions Happy Birthday...



Welkom bij de bloghop van Stamp Impressions. Verschillende Stampin' Up! demonstratrices hebben een project gemaakt met het thema "Happy Birthday". Hop/Surf langs alle blogs en laat je inspireren door de creaties. Als je een vraag hebt, stel deze gerust of neem contact op met een demonstratrice in jouw buurt. Je bent hier gekomen via het blog van Eveline van der Heijst. Het volgende blog is van Yvonne van Bruggen. Maar eerst natuurlijk mijn creatie bekijken... :-)
 
Welcome to the bloghop of the Stamp Impressions. Several Stampin' Up! demo's made projects with theme "Happy Birthday". Hop to every blog and let them inspire you. If you have any question please feel free to contact a demonstrator in your place. You came here from the blog of Eveline van der Heijst. The next blog is from Yvonne van Bruggen. But first take a look at my creation... :-)

Deze keer maakte ik een doosje om een cadeaukaartje in de stoppen. Ik haalde het patroon van het doosje van het blog van Brenda Quintana en gaf er mijn eigen invulling aan qua kleur en uitvoering. Een beetje van Brenda en een beetje van mezelf. Veel plezier met de rest van de bloghop!

This time I made a box for a giftcard. I got the pattern of the box from Brenda Quintana en made it as I liked it. A little bit of Brenda and a little bit of me. Very nice to do. Have fun continuing the bloghop.

 
http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.com/2016/10/stamp-impressions-blog-hop-voor-oktober.html

http://vanheijstditjesendatjes.blogspot.com/2016/10/stamp-impressions-blog-hop-voor-oktober.html

8 opmerkingen:

Wat leuk dat je een reactie achterlaat. Ik lees ze met heel veel plezier! Bedankt, groeten Miranda